Klachtenprocedure

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Dan gaan wij daarover graag met u in overleg. U kunt daarvoor contact opnemen met uw VvE-manager. Komt u er samen niet uit dan kunt u een klacht bij ons indienen. Uw klacht wordt dan via onze procedure in behandeling genomen.

Een storing, melding of reparatieverzoek
Een storing, melding of reparatie verzoek is geen klacht.
Deze verzoeken kunt u melden via het onlineportaal, info@vertommen.nl of telefonisch via +31 (0)43 361 42 80.

Klachten melden
U kunt uw klacht met een duidelijke klachtomschrijving schriftelijk of via het klachtenformulier naar ons toe sturen.

Stuur uw brief naar
Adviesbureau Vertommen 
t.a.v. klachtenregistratie
Heugemer Pastoorstraat 2A01
6229 AG Maastricht

Klachtenformulier
Klik hier om naar het klachtenformulier te gaan

Anonieme klachten worden niet in behandeling genomen.

Wanneer krijgt u een reactie op uw klacht?

  • Uw klacht wordt geregistreerd in ons klachtenregister;
  • Binnen 5 werkdagen ontvangt u een ontvangstbevestiging;
  • Binnen 4 weken ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw klacht;
  • Binnengekomen klachten worden periodiek geëvalueerd en indien noodzakelijk worden verbetermaatregelen genomen.

BVVB klachtenprocedure
Wij gaan ervanuit dat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.

Indien wij er samen niet uitkomen, dan kunt u de klacht indienen bij de Branchevereniging VvE Beheerders (BVVB), klik hier.